۱۳۹۶ فروردین ۲۴, پنجشنبه

وقاحت نبوی

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با انتقاد از تمدید تحریم حقوق بشری مقام‌های جمهوری اسلامی توسط اتحادیه اروپا، گفته که «متاسفانه اتحادیه اروپا نشان داده است که درک درست و واقع بینانه‌ای از وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران را ندارد».
بهرام قاسمی روز چهارشنبه ۲۳ فروردین با متهم کردن اتحادیه اروپا به «برخورد سیاسی» افزوده که «جمهوری اسلامی ایران فارغ از این قبیل وارونه نمایی‌ها و جوسازی‌ها به مسیر خود در حفظ و ارتقاء حقوق شهروندان خود بر اساس اصول مترقی اسلامی و قانون اساسی ادامه خواهد داد». پایان خبر

باید یادآور شد که پیغمبر اسلام نیز زمانی که فرمان می داد دست و پای انسان ها را ببرند ( مائده ۳۳ و ۳۸) یا انسانی را تازیانه بزنند (نور ۲) و یا هر حکم جنایتبار دیگری، اگر کسی اعتراض می کرد بلافاصله جواب می داد که:"... کفّار کر و گنگ و کورند و درک نمی‌کنند." (بقره ۱۷۱) 
یادم است سال ۸۹ در بازداشتگاه وزارت اطلااعات واقع در زندان رجایی شهر موسوم به بند ۸ سپاه، چهارنفر که خود را «تیم کارشناسی» می نامیدند ریخته بودند سر من و از چپ و راست می زدند توی سر و صورتم که چرا من در وبلاگم از اسلام انتقاد کرده ام که حکم به بریدن دست و پای انسان ها داده است. می گفتند تو درک نمی کنی که این دستور تا چه اندازه برای سلامتی جامعه ضروریست. البته درستی این منطق و استدلال را به روش یاد شده همانجا به اثبات رساندند! 
امروزهم اگر دست دراز اسلام قدرت یابد و به اروپایی ها، به خانم موگرینی، به فرانسوا اولاند، به خانم مرکل و امثالهم چنگ بیاندازد، معنی و منطق «اصول مترقی اسلامی و قانون اساسی» جمهوری اسلامی را با کتک و سیلی و مشت و لقد و بوسیلۀ شلاق و شوکر و باتوم برقی برای آنان کاملاً قابل درک می سازد.
از دیدگاه مقامات ایرانی لابد اتحادیۀ اروپا هنگامی«درک درست و واقع بینانه‌ای از وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران» پیدا می کند که در شهرهای رم و لندن و پاریس و بروکسل و آمستردام... زندان ها پر از روزنامه نگار و فعال مدنی و فعال سیاسی باشد؛ دور هر میدانی جرثقیلی انسانی را از طناب آویزان کرده باشد؛ سر هر کوچه ای یک نفر را خوابانده و شلاق بزنند؛ توی هر زمین افتاده ای چاله ای حفر کرده و زنی را سنگسار کنند؛ گیوتین آهنبر نصب کنند در هواخوری زندان و دست و پای سارقی را ببرند و از این قبیل وحشی گری ها. 
سخنگوی وزارت خارجه بی شرمی را زمانی به نهایت می رساند که می گوید این مسیر را برای«حفظ و ارتقاء حقوق شهروندان» ادامه خواهند داد.

وقاحت آخوندها و آیت الله ها و علما و فقها و سایر کفتارهای اسلام، بدون شک از جنس کلام الله و آیه های قرآنی است و از ماده ای اهریمنی و غیرانسانی و غیرزمینی ساخته شده، به طوری که نه تنها مردم ایران که هم از درون جامعه و هم از درون وجود خود گرفتار و بیچارۀ اسلام و قرآنند، بلکه حتا روشنفکران و اندیشمندان و دولت مردان و مسئولان سیاسی غربی نیز پس از حدود چهل سال سلطۀ حکومت اسلامی در ایران، هنوز نتوانسته اند به ماهیت واقعی آن پی ببرند و در برابر این بی شرمی موضعی روشن داشته باشند و مقابله ای آشکار و مؤثری را سامان دهند. این بیانیه های بدون پشتوانۀ اجرایی که ارگان ها و سازمان های مدافع حقوق بشر صادر می کنند و تحریم های بی خاصیت و رفتار کجدار و مریز و کاسبکارانۀ دولت های اروپایی قادر نخواهد بود که حتا یک گام جمهوری اسلامی را از اعمال ضدبشری خود به عقب براند. واقعیت این است که اروپایی ها نه فقط به گونه ای جدی و با صداقت مردم ایران را در مبارزه خود با رژیم اسلامی یاری نمی کنند، بلکه از پیشروی خزندۀ قرآن و اسلام به زندگی خود نیز غافلند.
مردم جوامع آزاد اروپا و آمریکا نتیجۀ مماشات با اسلام و حکومت اسلامی را مانند طعم غذایی که فردی جذامی می پزد، سالها سال بعد خواهند چشید.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
سیامک مهر (پورشجری)
siamakmehr1960@gmail.com